Puan vermedi·168 syf.····Okunma: 03 Ocak 2025 19:04 Kitapda geçmişten süregelen bir efsaneden bahsediliyor. Bununla birlikte insanla doğa arasında uygun bir bağın varolduğunu daha da geliştirilmesi gerektiği de anlatılmaya çalışılmıştır.
Efsaneye göre bizler zulümden nefret etmeye çağrılıyoruz.İyiliğe kötülükle değil ,iyilikle karşılık vermemiz isteniyor.Bizi çevreleyen dünyaya ve kendi vicdanımıza karşı sorumlu olduğumuz hatırlatılıyor .
Olay ne olursa olsun,zaferi kim kazanırsa kazansın,yenilen kim olursa olsun,gerçek zafer,estetik ve fikirsel sonuçtadır.