Kitap hakkında tek bi olumsuz yorum göremedim çıldırmalık resmen.Karakterler çocukluk arkadaşı ama birbirlerine aşık sonra kadını başka biriyle evlendiriyorlar ama yinede ana karakterle görüşmeye devam ediyo sonra kadın boşanıyo tam evlenecekler derken adam sürgün edilip orda başka biriyle evleniyo ama kadını hala sevdiğini söylüyo hayır seviyosanız evlenmeseydiniz ikinizde hiç aldatmaya yanaşmasaydınız hadi kadının kocası şerefsizdi falan ama adamın karısı sessiz sakin kendi halinde biriydi kadına çok üzüldüm gerçekten ama insanlar aşk adı altında saçma aldatmacayı övmüşler yazık gerçekten
Türk edebiyatı aşk romanlarını bu yüzden sevmiyorum adamlar aşık oldukları halde evleniyorlar sonra olan evlendikleri diğer kadına oluyor herkes de ağzı açık okuyo,üzücü