·256 syf.····Okunma: 05 Ocak 2025 01:34 agatha christie’nin kalemine bayiliyorum. okumasi cok kolay, fazla efor gerektirmiyor. acikcasi bu kitap icin beklentilerim daha yuksekti. konu secimi ve isleyis mukemmel ama okurdan kitapta uzerinde durulmayan ayrintilarin bilinmesi bekleniyor gibi yazilmisti. yazar sanki “bakin bu cinayeti hicbirinizin tahmin edemedigi gibi cozecegim” demis ama zaten bize bu ince ayrintilar verilmemis gibiydi. okurun hayal gucune fazla guvenilmis yani. ona ragmen kendini okuttu ve her kitabinda oldugu gibi bunda da tuylerim diken diken oldu. dedektifin her tahmininin tutmasi ve alakasiz seyleri iliskilendirip dogru “tahmin” etmesi beni sinir etmedi degil. onceki kitaplarindan farkli olarak bunda okuyucuya pek hizmet etmedi diyelim hep olumsuz ve beni rahatsiz eden kisimlarindan bahsetsem de puanim yuksek. artilar eksileri bir sekilde goturuyor. filmini de izleyecegim belki orada kafa karisikliklari giderilmistir.