“Yolu yürümektir muhteşem olan, çünkü her adımda gerçeğini, gerçekten yaşamın benzersizliğini, kıymetini biraz daha idrak edersin. İnanmış olduğun her bir hikayeyi daha bıraktıkça, daha da hafifleyerek yürüyebilmesin keyfini fark edersin. Adımların dans adımlarına dönüşür giderek. Var oluşun eşsiz senfonisinde hem çalan hem dinleyen hem dans eden edebilen olabilmenin keşfidir bu.”
Her şey BEN diyebilmeyi, bu yolda ilerleyebilmeyi , kabullenmeyi ve şükredebilmeyi; aslında bildiğimiz ama kendimize söyleyemediğimiz ifadeleri başka birinden, bir kalemden duymak,okumak daha etkili oluyor.
Keyifli okumalar. An’da yaşamamız dileğimle…