Dizisi çıkmadan önce okumaya başladığım ve 100 sayfa okuyamadan elimden düşürdüğüm bir kitaptı. Sebebi ise karakterlerin karmaşıklığı ve olayların zihnimde tahayyül edilememesiydi . Diziye başladıktan sonra olayların nasıl başladığını ve ne şekilde devam ettiğini anladıktan sonra kitap su gibi aktı gitti . İçerisinde politikadan ütopyaya , trajediden komediye , realiteden fanteziye pek çok unsuru barındıran çok yönlü bir kitap olduğu kanaatindeyim .