Nefesimi kesen bir akıcılık, hiç dinmeyen bir merakla okudum bu harika kitabı. Başı, ortası, sonu hiç kopmadan, birebir olayın içinde gibi hissettiren sayfalar… Evgenia’nın o korkusunu içimde yaşadım. Çok kıymetli bir eser. Başkomiser Nevzat yine mükemmelliği ile… Yırtıcı Kuşlar ZamanıAhmet Ümit