10/10
·376 syf.··
Beğendi
·
2025 2. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 05 Ocak 2025 15:48
İlk defa romantik bi kitabı sıkılmadan çok severek okudum. Her şeyiyle dört dörtlük bi kitap olmuş. İyi ki Center bizimle kurguyu buluşturmuş. Sadie çok içten anlayışlı saf ve temiz kalpliydi. Benimde köpeğim olduğu için onu o kadar iyi anladım ki o zor zamanları çok iyi biliyorum çünkü. Veteriner kısımları özellikle ve son kısmında bizi şaşırtması. Kesinlikle okunması gereken bi kurgu olmuş
Edebiyat
Merhaba YabancıKatherine Center · Artemis Yayınları · 2024275 okunma
·
1 +1'leme
·
73 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.