Bütün hastalıklar öfkeden gelir... ve bütün öfkeler olumsuz düşünceden gelir!
Çözüm:
- Kendinizi sıkıntıdan kurtarmak için olumsuz konuşmayın,pozitif olun!
Tüm hastalıkların kötü düşüncelerimizden geldiği,ve kötü birşeyi tekrar ettiğimiz zaman onu bedenimize çağırırız sonra gerçekten hasta oluruz!
Pozitif ol,güzel konuş ve gülümse
başın ağrımasın,rahat yaşayabil…
Hepsini senin ellinde…
Tüm olumsuz düşünen kişilere iyi gelir böyle tür kitaplar okumak.
İyi okumalar! Aylin RasimPsikosomatikKolektif