·202 syf.····Okunma: 05 Ocak 2025 17:49 Oğuz Atay... Nazarımda Postmodernizmin en büyük öncülerinden. Öncelikli olarak anlatım biçimine bakıldığında, eğer ki sık kitap okuyan biri iseniz çoğu kelimelere aşina olduğunuzu varsayarak anlama düzeyiniz yüksek olacaktır. İçerisindeki her hikaye kendisine çeker nitelikte kurgulanmış ve anlatımı, okuyucuyu kendisine çeker derinlikte. Okurken hikayenin içerisinde yaşıyor hissiyatının uyanması olası. Yani bende böyle oldu :) Eğer ki Oğuz Atay'ın eserleri ile bir yolculuğa çıkma niyetindeyseniz, bu yolculuğa "Korkuyu Beklerken" kitabı ile başlamanızı tavsiye ederim. Bilmenizi isterim ki, Oğuz Atay bağımlılık yapar. Şimdiden okuyacak olanlara iyi okumalar dilerim.