‘Çaresizlik, elinde kalan en berbat seçeneğin bile,bir yıldız gibi parlamasına neden oluyordu.’
Merhabalar bugün karşınıza “Miço” ile geldim . Kitap ile ilgili tüyo vermeden anlatacağım . okumayanlar tekrar okuyabilsin isterim çünkü !Sevgili yazarımızın gerçekten çok farklı kalemi var.Hayatın çok kötü tarafını çok kötü insanları gösterip sonrasında gerçek olamayack muhteşem karakter ile tanıştırıyor .
Ela başına gelen o olaydan sonra hayatta kalmasını anlatıyor . Ama çok farklı bir yerden bakıyor hem çok klişe demek istiyorum ama klişe dersem de haksızlık etmiş olacağımı hissediyorum. Klişe demek istiyorum çünkü başrol bir erkek var, klişe dersem haksızlık etmiş olurum çünkü muhteşem falan değil insan… Normalde olan biri.. hataları korkularıyla gerçek bir insan… Miraç …
Dahası da onun başında da dertler var ve onlarla mücadele şekli o kadar güzel ki! Kitabın bir kısmında şunu söylemek istedim Miraç ‘a’ Başroller böyle yapmaz ama!’ Öyle gerçekçi bir yanı var ki!
Ama sevmek gerçekten iyileştirici bunu görüyorsunuz. Karakterlerimiz mucizevi şekilde iyileşmiyor. Zamanla travmalarla mücadele ediyorlar. Sanki bir yanım onlarla yara aldı , onlarla iyileşti diyebilirim.
Bir kez daha şaşırdım… Yazarın kalemine hayran oldum.
Benim Puanım 8.5/10
Başka kitaplarda görüşmek üzere