Puan vermedi·392 syf.····Okunma: 05 Ocak 2025 23:14 Kitap az önce bitti . Bazı satırları birkaç kez baştan okudum . Yüreğime değdi . Bazı yerleri de fazla sıkıcı bulup atlamadım değil .Hakan karakteri daha fazla odağımda oldu . Özellikle onun kendi dilinden iç alemini anlatan bölümleri daha çok sevdim . Kitabın bazı yerlerinde kendi gittiğim mekan isimleri ile karşılaşmam da ayrı hoşuma gitti . İnsan seviyor böyle kendinden küçük seyler bulduğunda . Kitap biterken içim bir huzursuz oldu tabi sonra kendime : “Ne bekledim mutlu son mu ? Niye her hikayenin sonu mutlu bitsin ki ? Mutlu olunacak bir sonu mu hak ediyor bu karakter zaten .” cebelleşmesi yaşarken bir yandan da haksızlık mı ediyorum acaba ya diyerek karaktere acıdım .Neyse ki ve tabii ki kitap bundan daha fazlasıydı.İnsanın iç dünyasında olup biteni tüm gerçekliğiyle anlatması , kayboluşu ( midemde hafif kasılma yaşatıyor bu terim) ,pişmanlığı , her şeyin vaktinde değerli olduğunu bana bir kere daha hatırlatması bakımından güzeldi .Tarık Tufan ile ilk tanışmam bu kitapla oldu . Kendisini okumaya devam edeceğim ara ara .