·72 syf.····Okunma: 05 Ocak 2025 23:30 Tüm insanlığın bir salgına kurban gittiğini ve çok az sayıda insanın hayatta kalabildiği bir dünya düşünün. İnsanlığın etkisinin kalkmasıyla doğa da gözlenen değişikler yani doğanın her şeyin üstüne çıkmasıyla, hayvanların vahşi hayata dönmesi gibi ilkel dünyanın ve o yaşam koşullarının yeniden hakim olması... Her şeyin ilkel standartlarda varlığını sürdürdüğü bir dünya da siz o salgını görmüş birisi olsaydınız sonraki gelen nesile bunu nasıl açıklardınız? Sizi anlayabilirler miydi?
Tadımlık tek nefeste okunulabilecek bir eser, kendinizi o atmosferde hayal edebilirseniz okurken çok zevk alacaksınız.