·536 syf.····Okunma: 26 Aralık 2024 00:00 Maalesef kitabı pek beğenmedim. Olaylar çok dallandırıp budaklandırılmış. Yazar edebi yazmaya çalışmış ama olmamış. Ana karakterin ninesi ile dedesinin tanışma hikayesi anlatılıyor diyebilirim özetle. Ana karakterimiz eski fotoğraflara bakarak zamanda yolculuk yapıyor ama görünmeyen duyulmayan bir şekilde. Settarhan olan dedesi gençliğinde gönül işleri yaşasa da olumlu sonuçlanmıyor hiçbiri. Zehra olan ninesi de aynı şekilde… Tarihi olaylar romanın asıl güzel yanları bence.