·760 syf.····Okunma: 21 Ocak 2025 07:57 Kitabın adı neden Üç Silahsorler, Kral ve Manitaları olmalıydı. Çünkü ben silahsor filan göremiyorum. İlk iki kitabın hatırına, tüm olayların sonunu görebilmek için okumaya devam edeceğim ama gerçekten bu kadar uzun ve alakasız karakterler üzerinden olayların döneceğini beklemezdim. 5. Kitap için ufak kırıntılar var, belki de bu kadar sıkıldığıma değecek bilmiyorum.