Puan vermedi·160 syf.··Beğendi
· Benim için değişik ve farklı bir okuma oldu. Bazı bölümler biraz rahatsız edici fakat anlaşılması kolay ve akıcı bir eser. Kitap üç bölümden oluşuyor. İlk bölümde; ana karakterin gördüğü rüya sonucu vejetaryen oluşu, ailesinin tepkileri ve karakterin psikolojik sorunları anlatılıyor. İkinci bölümde; ana karakterin, ablasının ve ablasının eşinin arasında geçen olaylardan bahsetmektedir. Üçüncü ve son bölümde ise ana karakterin bozulan psikolojisi,beden sağlığı ve nasıl kötüleştiğini okuyoruz. Hikayeler arası geçişler çok güzeldi. Severek ve keyif alarak okuduğum bir kitap oldu.