Bildiğimi hatırlatan, bilmediğimi öğreten, en çok da farkındalığımı arttıran hoş bir okuma süreci yaşadım bu kitapla. Üzerimde çok çarpıcı bir etkisi olmadı. Fakat içindeki üç alıntıyı sık sık kendime hatırlatacağım, bu yüzden "kalıcılık" etkisi çarpıcılıktan çok daha kıymetli zannımca. Ara ara bazı alıntıları eşimle de paylaştım. Üzerine biraz konuştuk. Umarım benliğimi süsleyen güzel parçalardan biri olur öğrendiklerim. Kitabı tavsiye eden kız kardeşime ve sevgili yazara teşekkürlerimle...