·304 syf.····Okunma: 07 Ocak 2025 15:09 Kitap, benim keyifli vakit geçirmek için kullandığım bir araç. Bu sebepten beni yormayacak.
kitap fena değil de o uzuuun betimlemeler beni o kadar yordu o kadar dikkatimi dağıttı ki bir daha bu döneme ait bir eser okumayacağım sanırım. Siz eğer farklı saiklerle kitap okuyorsanız devam. Ben yoluma Cin Ali'yle devam edeceğim.