Zaman kaybı.
Başlarda merak uyandırdı. Sonradan farkettim ki hiç bir derinliği olmayan bir hikaye, vasat altı bir kitap. Yanılıyor muyum acaba diye düşünerek bir sayfa daha, bir sayfa daha okudum. Atlaya atlaya sonunu zor getirdim.
Yazarın “Miras” kitabını çok övüyorlardı. Bu kitabı da fena değildir heralde diye düşünmüştüm. Yanılmışım.