·712 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ocak 2025 20:42 Kitaba bayıldım. Biraz uzun sürebilir okumanız zira uzun bir kitap ama emin olun değecek. Kitabın kapağını kapatırken yüzünüzde huzurlu bir gülümseme kalacak. Belki tek sıkıntısı son bölümlerdeki din anlayışının bize uyumaması olabilir. Biraz rahatsız edici gelebilir. Ama okurken yargılamamayı aksine onları groklamayı öğreniyorsunuz. Ve groklayan her tanrıdır. :)