Uzun zamandır merak ettiğim ama bir türlü okumaya fırsat bulamadığım o kitap Fable,ciddi anlamda bu tarz okumayı özlemişim.Nasıl desem, beni meraklandırıyor ve okurken şekilden şekile girdim heyecandan ,,,, ilk sayfaları biraz yavaş ilerliyor ama sabredip okudum ve gerçekten iyi. Yan karakterlere en başından beri ısındım aslında,gıcık olmadım okurken ki normalde olurum.Ama bir şekilde yazar karakterlerinin ruh hallerini iyi yansıttığını düşünüyorum ve bilmediğimiz bir çok şey var aslında karakterler hakkında. Detayları umarım 2.kitapta okucam. Lütfen 2.kitap beni mutlu etsin,lütfen. Merak ettiğim çok sey var,,,özellikle Fable'ın annesi hakkında,, Zola şerefsizinden bir şeyler öğrenebilcek miyiz bakalım.Saint saolsun Clove'dan bahsederken gitti dedi bu yüzden doğal olarak ben ve Fable Clove'u öldü sandık. AMA ölmemiş ve hatttaa Zola denilen düşmanla beraber aynı gemide ,neler oluyor Clove,ne haltlar karıştıyorsun,herneyse bu heyecanımı diğer kitaba yönlendireyim de huzura kavuşayım. Araya çok mesafe koymadan Efsane'yi okumaya başlarım,, Fable