LâL evet çok haklısın sana bu konuda sonsuz katılıyorum canımcım . ♥️ Ben sadece kitaptaki konu üzerine o yorumu yazdım orda erkekler kendini değiştirmek yerine kadını değiştirmeye empoze olmuştu onu belirttim. Evet biz kadınlar kendimize bunu yapıyoruz doğru ama bi yerde sesimiz çıkmaya çalıştığında da susturuluyoruz bu da bi gerçek. Senin dediğin gibi bi anne oğluna iş yaptırdığında hem eşi hem toplum hem aile bireyleri tarafından “ erkek çocuğu bu kız gibi yetiştirme “ baskısına çokça maruz kalıyor. Bu konu çok çok derin,ucu çok açık, yanlış çok fazla bu şartlar altında en güzeli öncelikle kendimizi doğru ve güçlü yetiştirmek sanırım. Ancak bu şekilde farkındalık oluşturabiliriz. Doğru söylüyorsun her şeye rağmen kadın olmak güzel ve özel 😍 Ben de bana kattıkların için çok teşekkür ederimmmm 🌸🥰🙏🏻
Pera çok isterdim katılmayı ama bugün başka bir okuma grubuyla “Gizli Bahçeyi”okumaya başlıyoruz.Başka bir zaman,başka kitapla seve seve eşlik ederim☺️