Şimdii, bu kitap benim bütün önyargılarımı kırdı.
Öncelikle yine ilk kitap üzerinden full yorum yapacağım.
Adalia'nın anti-hero çıkacağını ve bu kadar güçleneceğini tahmin edememiştim.Klasik olacağını zannediyordum ama evreni,tanrıları,güçlerin uyumu ve kurgunun ilerleyişi mü-kem-mel-di!Karakterlerin duygusal değişimleri,Adalia'nın psikolojisi,intikam arzusu,travmaları derken kitap size kendini okutuyor.Özellikle birinci kitabın sonunda şahsen "Ee ne olacak şimdi?" demiştim...
(SPOİLER)
Enzo'nun ölümü ve prensesin,ismini hatırlamıyorum, ortaya çıkışı,onun hayatı ve ilişkileri ve ÖZELLİKLE Adalia'nın Enzo'yu kendine bağlama sahnesi şahsen hikayenin dönüm noktasıydı.Üçüncü kitaptaki "Elitler genç kalmakla lanetli." konusu ve Adalia'nın ölümü bence mükemmel bir sondu.Evrenin karanlığı,bu kadar detaylıca ve hesaplanmış şekilde oluşturuluşu, her an olan olay örgüsü kitabın o kadar hızlı okutuyor ki nasıl bittiğini anlamadım.
Okuduğum en iyi fantastiklerden birisi.Okuyun,okutturun.Şahsen benim ufkumu çok geliştirdi.
Kendinize iyi bakın! Genç ElitlerMarie Lu
Genç ElitlerMarie Lu · Pegasus Yayınları · 20163,681 okunma