·430 syf.····Okunma: 08 Ocak 2025 16:04 Belki bu kitabın incelemesini yapmak bana düşmez ama o kadar çok sevdim ki herkesin okumasını isterim. Kitapta üzerine düşünülecek çok fazla cümle var çok fazla yerin altını çizdim. Bazı cümlelerin üzerine oturup uzun uzun düşündüm. Kitapta Nietzcheden ve onun düşünce yapısından çok şey kavrıyorsunuz. Oldukça sürükleyici bir hikayesi var bence arada geçen ikili diyalogları öyle dikkatli ve keyif alarak okudum ki zamanın nasıl geçtiğini hiç anlamadım 4 günde bitirdim. Bence kesinlikle okunması gereken bir kitap