Kitap kesinlikle çok iyiydi. Her Freida'nın kitabı gibi bu kitap da çok akıcıydı. Kendini çok güzel okutuyor ve sizi kitapta tutuyor. Bir oturuşta bitirdim. Son ana kadar katilin kim olduğunu anlayamadım. Yalnız cinayet sebebi bir tık mantıklı gelmedi yani tatmin olmadım. Son olarak da en son olay beni bir tık ürpertmedi değil :). Bunların dışında kitap çok iyiydi.