Beğenmedim…(spoi içerir)50 yaşlarında bir kadının 21 yaşında genç bir öğrenci ile heyecanını anlatan bir kitap.. yazar 1960 27 Mayıs ında bir gecenin ve arkasından gelen 3 gece ile aşkı anlatmaya çalışmış yetişkin bir kadının ağzında… Bana göre yetersiz ve duygusuzdu hikayeleri.. hikaye sarmadı.. Alevilik üzerine birkaç yerde bilgi veriyor ama kadın kahramanın Alevi hiç kimseyi tanımamış olması saçma geldi 1960 yılları öyle mi oluyordu bilemedim..Kitap yüzeysel kaldı AYŞE KULİN ismi için çok hafif, farklı olabilirdi.