·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ocak 2025 23:39 Sık sık tebessüm ettiren, bazen ise kahka attıran cümlelerin olduğu bir kitap... Bir kitap ne kadar kendisini çekerse o kadar çekti aldı içine, ve son cümlesine kadar yaşattı hikayeyi. Belki biraz saçma, belki biraz komik, belki de biraz duygusal. Tıpkı hayat gibi. Neyseeee... Kısacası keyifli zaman geçirebileceğiniz bir kitap sevgili okurlar, mutlaka okuyun derim.. Ha bir de İsmail abi, "O GEMİ GELMEYECEK ABİ" ...