·272 syf.····Okunma: 09 Ocak 2025 00:58 Çok güzeldiiiii.
Gizem gerilim okurken aşırı mutlu oluyorum. Bir de böyle teori üretebiliyorsam tadından yenmiyor. Bu kitapta İlk 100 sayfa hiçbir şekilde teori üretemedim ama 150.sayfa civarında tek bir teori ürettim o da tutmuş. Ama bu okuma zevkimi asla köreltmedi. Hikaye güzel işlenmiş, olay örgüsü güzel anlatılmış. Yazım dili güzeldi. Birkaç yerde çeviride sorun yaşadım. Onun dışında çok beğendim ya.
İyi okumalar