·481 syf.····Okunma: 09 Ocak 2025 15:05 Kitabin ilk yarisi cok sıkıcı. Baş karekterin günlük işlerinden, işten eve gelmesinden, uyumasından ,sürekli banyo yapmasından bahsediyor okuyor okuyor ve bir türlü ilerleyemiyorsunuz. Günlük konuşmalar, derinliğini olmayan cümleler maalesef beni yordu.