Babam oğlu dahil genç inşaat mühendislerinin bir işe başlarken danıştığı, yol göstericisi olduğu iyi bir inşaat ustasıdır (yetmiş küsür yaşında). Onun yaptığı işten memnun olmayan hiç kimseye rastlamadık. Okumamış. Kendisinden büyük abileri ve kendisinden küçük kardeşleri okumuş ama O okumamış. Erzurum'un bir köyünde çobanlık yapmış. Sonra gurbet ellere gidip çalışmış, para kazanmış ve evlenmiş. Evlendikten sonra askerde okuma yazma öğrenmiş. Ve ilk okul diplomasını almış. -Altmış yaşından sonra da Kur'an okumayı öğrendi. Benden güzel okur kendisi :)
Karakolun inşaat işlerini yapmış karşılığında, komutanlarına, arkadaşlarına ahşap sandıklar, dolaplar, raflar yapmış.
Şimdi Sevgili Pluviofil 'in başlattığı #260730331 etkinliği görünce benim de aklıma bu geldi. Babamın askerden anneme gönderdiği hediye. Sene/ 1971. İplerle yaptığı, arkasına kendi fotoğrafını sıkıştırdığı ayna.❤️
Kendi yaptığım el işlerim, kara kalem resimlerim var. Ama bu onlardan çok daha kıymetli bence 🍀🍀
#260730331
Ne güzel bir emek bu 😍 ve bunun kıymetini bilmek emeğe saygının en güzel şekli. Babanızın o maharetli ellerinden öperim, Allah uzun, sağlıklı ömürler versin 🙏