Puan vermedi·48 syf.··
2025 3. kitabı
İlk defa okuduğum bir düşünür. Eser felsefik bir eser olmasına rağmen çok akıcıydı( Belki de uzak kaldığımdandır bilemiyorum ama benim için felsefik eserler akıcı genelde olamıyor. :) ) "İç gözlem ve dış gözlem ona hiçbir şeyin acı kadar gerçek olamayacağını öğretmişti; varolması için acı çekmesi gerekiyordu.” kitabı en güzel anlatan cümle buydu . Yaşam acıyla geliyordu. Eser de Hamlet, Anthony, Romeo, Yontu, Dr. Bombasticus gibi karakterler varoluşsal sancılar çekiyordu . Eseri hoş bir hale getirdiler ama benim en çok hoşuma giden yer Prof. Squarepunt'un, pi sayısı başta olmak üzere sayılarla konuşmasıydı. Tavsiye ederim
Edebiyat
Varoluşçunun BunalımıBertrand Russell · Toplumsal Dönüşüm Yayınları · 1998241 okunma
·
426 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.