Yorum
Puan vermedi·464 syf.··
2025 8. kitabı
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 10 Ocak 2025 03:40
Fazlaca Shakespeare ve tiyatro oyunu geçiyor, şahsen tüm karakterlerin Shakespeare, tiyatro bağımlısı ve tiyatrocu olması göz önünde bulundurarak bunun normal olarak düşünüyorum. Polisiye ve gerilim kısmı da oldukça iyi yansıtılmıştı bence belirli bir noktada ben de oradaymışım da izliyorum bire bir yaşıyorum gibi hissettim, şahsen bunu hissediyorken karakter de olsa cidden bu Shakespeare aşkı neden? Nasıl bu kadar kötüsünüz? ve zaten kötüsünüz bazı şeyleri bu kadar kasmadanız mı? Oldum. Polisiye kısmı daha fazla olsaydı bence daha iyi olurdu diye düşünüyorum onun dışında kitap iyidi.
Gerilim
Eğer Kötü OlsaydıkM. L. Rio · Ren Kitap · 20241,259 okunma
·
129 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.