“ben terapist değilim bana danışmayınız” dedikten sonra karar alıp okuduğum kitabın her cümlesimi beni destekler bu kadar olur not alarak okumakta tavsiye olur ayrıca bu kitap bir okumayla ol az bence iki kere okumak gayet iyi olur efenimm Öfke Dansı