·192 syf.····Okunma: 14 Aralık 2024 00:00 Aşırı yüksek puanlı olunca çok büyük beklentiyle elime aldım.Tam bir hayal kırıklığı.Bu kadar neden yüksek puanlı almamış değilim.Çok basit kurgu,anlamsız diyaloglar,doğru olmayan bilimsel argümanlar(Bir Kimya öğretmeni olarak rahatlıkla söyleyebilirim) ,alakasız bilim ve din kıyaslaması(ne şiş yansın ne kebab tarzıyla yazılmış kıyaslama)Çok kitap okuyan ve Türk Edebiyatını da çok başarılı bulan biri olarak söylüyorum.O kadar güzel kitap varken bu kitapla zaman kaybetmeyin.Tek beğendiğim kısım Fil saati çalışma prensibiydi.Onu da çok kısa,yüzeysel anlatmış geçmiş