·392 syf.····Okunma: 07 Ocak 2018 00:00 Normal bir kitap gibi başlayıp bitireyim denicek turden bir kitap degil. Ağır ve sıkıcı bir üslubu olsada en kötü dediğimiz kitaptan bile öğrenecek birseyler vardir. Bir esere kötü demek ıçin o eseri okumak gerek diye dusunuyorum.