ay çok uzun oldu(tamamını okuyanlar sizi seviyorum djddjdk)
8/10
·480 syf.··
2025 1. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 10 Ocak 2025 15:12
Seri Yorumu (spoilerlı,spoilersız) arkadaşlar selam size caraval seri yorumuyla geldimm ama şunu söylemem gerekiyor ki ilk kitabı çok çok az hatırlıyorum ve 2. kitabın da hatırlamadığım noktaları var o yüzden o kitaplardan genel olarak bana hissettirdikleriyle bahsedip son kitaptan daha çok bahsedeceğim. ilk kitap spoilersız kısım şunu söylemem gerekiyor ki bu serideki ilk kitap benim en az sevdiğim kitap bunun sebebi de (bana katılmayacak çok insan olacak sbdbsn) ana karakterleri. malesef scarlett ve julian’ı sevmiyorum (bunu spoilerlı kısımda biraz açacağım) onun dışında ilk kitap benim için iyi keyifli bi okumaydı olarak kalacak düzeyde. ilk kitap o minik spoilerlı kısım scarlett’e ilk kitapta ısınamama sebeplerimden en büyüğü nişanlısına karşı kötü hisler beslememesine ve onunla kendini gerçek anlamda ilişki içerisinde görmesine rağmen julianla olanlardı. evet nişanlısını tanımıyor, evet zorla nişanlandı, ve evet onu gerçek anlamda sevmiyor ama onu nişanlısı olarak görüyor ve onunla mektuplaşıyor. yani aralarında bir ilişki var ve buna rağmen julian la olanlar benim için tam olarak değil belki ama aldatmaya giriyor.(katılmayanları anlarım) ikinci kitap spoilersız kısım seri bu kitapla birlikte benim için çok eğlenceli bir hal almaya başlıyor.hsjdjdjd bu kitapta legend’ın kim olduğuna ve tella’ya odaklanıyoruz ve ben bu kitabı gerçekten seviyorum.bunun sebeplerinden biri de tuhaf bi şekilde tella’yı sevmem shdjdkd. bu arada tella’ya karşı olan sevgim üçüncü kitapta biraz azaldı ama bu kitapta bayağı seviyordum. şunu söylemem gerekiyor ki legend’ın kim çıkacağıyla ilgili şoklardan şoklara sürüklenmeyeceksiniz öyle bir beklentiniz olmasın. ikinci kitap spoilerlı kısım ben bu kitapta dante’yi cidden seviyordum.ve tella ile de bayağı shipliyordum ancak üçüncü kitapta hem dante’ye hem tella’ya hem de ilişkilerine olan ilgim çok azaldı.sanırım legend olan dante benim o kadar da ilgimi çekmiyor. o güç aşkı vs vs itiyor insanı.özellikle bunu üçüncü kitapta çok görüyoruz. üçüncü kitap spoilersız kısım bu kitap aslında bana ikinci kitapta aldığım keyfi vermiş olabilir ama ikinci kitaptan daha fazla eksiği var. mesela bazı noktalarda hatta bazı da değil bir iki noktada karakterler bir olay olduğunda ona vermeleri gereken tepkileri vermiyorlar. ve bu karakter özellikleri olarak değil cidden vermeleri gereken tepkiyi vermiyorlar bunu spoilerlı kısımda açacağım. onun dışında açığa çıkması gereken bazı noktalar var ve onlar açıklanmıyor kitabın sonunda (o noktaları spoilerlı kısımda açacağım). açıkçası yanlışım olabilir ama yazar bunu ek seriye bırakmak için yaptı muhtemelen ama bunun doğru olmadığını düşünüyorum ben. çünkü bu bir seri sonu ve bizim bu iç kitapta bahsedilenleri tam anlamıyla anlamamız gerekiyor. ki eğer bunlar ek seride de açıklanmıyorsa bilemeyeceğim shhssn bu noktalar dışında çok keyifli bir kitaptı. ve jacks’e (çeviride vale olarak çevrilmiş :/) sanırım aşık oldum ve acilen ek seriyi okumam lazım.ve arkadaşlar malesef jacks’in aurasından dolayı tella’yla da çok çekici oluyorlar dhjddndn üçüncü kitap spoilerlı kısım karakterlerin vermesi gerektiği gibi tepki vermediği noktalar 1-tella kızıyla ilgili takas yapıyor ve bundan hiç etkilenmemiş gibi davranıyor? sonuçta ileride bir kızın olacağını öğreniyorsun hatta onunla ilgili bir takas yapıyorsun ama tam anlamıyla etkilenmiyorsun bundan? çok mantıksız 2-legend da buna tepki vermiyor? sadece diyor ki bunu yapmak zorunda değilsin? shdjdks farkında mısın bilmem ama aşık olduğun kadına çocuğun olacak ve seninle bir takas yapacağız diyorlar ama sen buna tepki vermiyorsun neredeyse? ve %99 bu çocuk senden yani bu işi daha da saçmalaştırıyor dhdjdnd 3-jacks tella’ya artık ben ne istersem onu düşüneceksin dediğinde tella buna sadece kısa bir süre sinirleniyor ve daha sonra tamam diyor evet başka çaresi olmadığını düşünerek bunu yapıyor ama daha fazla tepki vermesi gerekirdi bence. ki buna scarlett ve julian da tam olarak tepki göstermiyor özellikle scarlett. kız kardeşine böyle bir şey söylenirse daha fazla tepki gösterirsin. açığa kavuşmayan noktalar 1-Esmeralda? Legend Esmeralda’ya ne yaptı? Neden yaptı? Neden biz sadece Legend’ın Tella o senin bildiğin gibi biri değildi o yüzden yaptım ne yaptıysam cevabından başka hiçbir şey bilmiyoruz? 2-Tella ve kızı. ay kitapta bu konu o kadar olması gerektiği gibi işlenmiyor ki her anlamda. ben ek seriyle ilgili diye düşünüyorum bunun sebebini ama çok mantıksız yani. bu olay ne karakterlerden tepki olarak doğru bir tepki alıyor ne de açığa kavuşuyor. sadece gerçekleşiyor yani. neyse arkadaşlar umarım spoilerlı kısımda eksik bir nokta bırakmamışımdır ama bunları söylemek istedim. okuduysanız tamamını size de helal olsun tamamını okuyanlar yorumlara bi yıldız emojisi bıraksın(hep bunu yapmak istemiştim) shdjdndkskd
FinaleStephanie Garber · Dex Kitap · 20211,031 okunma
·
275 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Merhaba kırık bir kalp serisini okudunuz mu bir de bu üçüncü kitapta jacks karakterinin sahneleri var mı
scarlettin konta şans vermek şstemesi o kadaaar out of character ki...
nur
Gönderi Sahibi
Ece hahajajasja
Ayyy bir an önce once upon a broken heart ı da okuu, Jacks’imi bu seride doya doya okursun, çok seviyorum yaa, özledim.
nur
Gönderi Sahibi
ay okucam bi ara çok istiyorum okumayı
scar ve julian seride daha çok yer alsa ve stephanie onlara daha çok değer verseydi eminim onları severdin