Acıları yarıştırdığımız, mutluluğu ölçmeye çalıştığımız, davranışları puanladığımız dünya bazılarını “Yabancı” yapmıyor mu? Yabancı kostümü, bizden olmayan bir damga, yargı mahkemeleri…
Annesinin ölümüne dahi herkes gibi tepki vermeyen bir “Yabancı’nın”romanı. Suçunu yargılayan mahkemenin suçtan önce yargıladığı tavırlarını, farklılığını okuyacağınız birinin hayatı bu kitap. Toplumsal kural olarak değerlendirilen duyguların, tavırların, yaşam tarzının, inançların özgürleşmesi gerektiğine vurgu yapan bir kitap olarak zihnimde kalacak.
Kaydırmalı post
Her kitap her şeyi değiştiremez ama her kitap da bir şeyleri değiştirebilir bence Okumadan bilemeyiz, kitapsız bir yaşam olabilir mi