Moliere'den okuduğum ilk eserdi. Söylemeliyim ki son derece keyifli bir oyundu. İki saatte bitirdim,akıcı ve sade bir dille yazılmış. Biraz daha uzun bir oyun olabilirdi belki,en azından Valere ve Mariane'in babaların kavuştuğu sahneyi daha detaylı okuyabilirdik. Karakterleri biraz daha derinlemesine tanıyabilirdik.
Herkese tavsiye ederim.