·64 syf.····Okunma: 11 Ocak 2025 15:36 Kitap oldukça gerçekleri yansıtır nitelikte bu yüzden çok beğendim. Düşünceleri de çok değerli. Bir salgın dünyayı kasıp kavuracak olsa medeniyet dediğimiz şey yok olur. Hemde yavaş yavaş... Unutamayacağım bir kitap. Tavsiye ederim.