İzledim. Ama ne bildiği var keşke söyleseymiş, sadece reddiye yapıyor. Ayrıca yıllardır bu kanalları takip ediyorum. Kendimce şunu söylemek isterim ki ne yanlış bir üslupla ne de başka bir şeyle karşılaştım. Vardır bi bildiği deyip geçiştirneyin bence, hatasız kul olmaz sonuçta.