Arkadaşımın önerisiyle aldığım bir kitaptı. Yazarı ilk kez okuyorum. İslam'ın öğretilerinin ve müslümanca bir duruşun komediyle karışık anlatılması yazarı,çok sevdiğim Ömer Faruk Dönmez ile kıyaslamama sebep oldu. Sözler haddinden fazla süslenmişti bence o kısmı birazcık yordu onun dışında olayı ve karakterleri çok beğendim. Kitapta her bölüm başına konan alıntılar da çok hoştu. Sanırım yeniden okumak isteyeceğim bir yazar olacak kendisi...