·104 syf.····Okunma: 12 Ocak 2025 21:19 Şükrü Erbaşı bu kitap ile tanıdım.
Çok melankolik ve pesimist bir havada yazılmış. Yazarın gerek içsel bunalımları, gerek siyasi görüşleri, gerek duyguları kitabın içeriğini oluşturmuş. Bana hediye geldiği için bu kitabı okumuştum. Okudukça duygusal biriyseniz o melankolik havaya siz de dahil oluyorsunuz. Halbuki bir yazar Umut aşılamalı, harekete geçirmeli, yepyeni bir bakış açısı sunabilmelidir. Ya da bu yaşıma değin edindiğim tecrübelerden ben böyle bir beklenti içerisindeydim. Böyle bir kitabın daha iyisini yazılmış olabileceği kanaatini edindim. Hayal kırıklığı...