·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ocak 2025 22:13 Çok beğenerek okudum altını çizdiğim çok yer oldu. Tam tadında bırakılmış bir kitaptı, bence çok uzatılması kitabın büyüsünü yitirmesine sebep olurdu .Her ne kadar böyle düşünsemde kısa kısa Konrad'ın hislerinin bir de Krisztina'ın mektubunun kitapta yer almasını isterdim. Tek taraflı sohbet gibi olsa da General ve Konrad'ın 41 yıl sonra buluşmaları gerçekten de güzel aktarılmıştı.