S. D

@Svg_d
Puan vermedi·133 syf.··
2025 2. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2025 00:53
İsmi dikkat çekici olsa da, tavsiye üzerine okuduğum bu kitap kendi adıma zaman kaybı oldu. Anlam veremediğim, eğlenemediğim, yeni bir şey öğrenemediğim, kafamda canladıramadığım, neden yazıldığına dair akıl yürütemediğim bir kitaptı. Kitap okumak candır ve ve bu kitabı okumazsanız bir şey kaybetmiş olmazsınız :)
İntihar DükkânıJean Teule · Sel Yayıncılık · 202417,8bin okunma
·
70 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.