Çok merak ederek aldım bu kitabı. Zaten sayfa sayısı da çok az. Bir kahveyle bitiririm sandım. Ancak çocukluk gerçeklerinin bu denki çıplak anlatılması beni çok rahatsız etti. Neden rahatsız olduğumu da bilmiyorum. Ancak bir kahveyle bitiremedim bu kitabı. İçerdiği yoğun duygular ve karanlık havası sanırım beni yordu.
Okumak isteyenler kendilerini iyi hissettikleri bir dönemde okusunlar.
“Her an belirtilen bir öğretiye, bizler hep hazırlanıyoruz. Neye?”