Puan vermedi·108 syf.··
2025 1. kitabı
Yeni yılın okuduğum ilk kitabı. Utanarak yazıyorum tiyatro eserlerine çok az önem vermişim. Şu ana kadar 614 kitap okumuşum ve Oyunlarla yaşayanlar okuduğum bunca kitap arasında 4. Tiyatro kitabı. Bence tam bir rezalet. Kitaba gelince ben beğendim eseri. Her yönüyle pasif olan bir adamın bir şeyler yapma çabası ama herşeyi eline yüzüne bulaştırması diyebiliriz. Bu eser herhangi bir yerde tiyatrosu oynanıyor mu acaba. Bana yakın illerde de olsa gidip izlemek isterim açıkçası.
Oyunlarla YaşayanlarOğuz Atay · İletişim Yayınları · 202011,6bin okunma
·
54 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.