2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Unutmak diye bir şey yoktur. Acı zamana yayılır daha az acıtır.
Ya unutamıyorsan???
Mustafa uludağ
Gönderi Sahibi
Zor soru, unutmak mümkün değil belki ama hatırlamamak mümkün. O yüzden unutmaya çalışmak çok zor oluyor sadece düşünmemek gerekiyor.