·814 syf.····Okunma: 14 Ocak 2025 03:28 çok yoruldum cidden..
yazara bi kaç sorum olacak.. biz ilk 2 kitabı bosuna mı okudul ablacım? final final diye diye kitabının yarısı geçmiş anılar yapmıssın bi de defalarca defalarca ve defalarca aynı hikayeyi okuyup durduk gercekten hakkı mı yani? şurda elle tutulur 300 sayfalık hikaye var!!! insanları boğmayın bu kadar???
daha wattpadte yayınlandıgı zamanlar bayıla bayıla okuyordum ilk kitabı da hikayeyi bilmeme ragmen bayıla bayıla okudum neden??? cünkü bir akıs bi hikaye tutan bi şey vardı TEKRARLAR YOKTU. bu kitapta sürekli tekrar yapmaktan ezber yapmaktan bi ilerleyemedim gercekten oldu bittiye gelen bi kitap olmus kusura bakma ablacım !! keske keske ilk kitap tadında olsaydı ve ediz hic değişmeseydi….