Kitap çok tatlıydı.Genel hatlarıyla bir terapi yolcuğunu anlatıyordu.Okurken hemen her türlü duyguyu hissettim.Karakterimiz büyük aydınlanma yaşadığı için de sevindim açıkçası.Umarım daha fazla kendine acı çektirmez.Ama sakın ha bende bu var ben kesin şu hastalığıa sahibim diyerek kitaptaki psikiyatristin dediklerini uygulamaya çalışmayın.Her bireyin yolculuğu farklı,deneyimleri düşünceleri farklı.