Terapi yolculuğu
4/10
·144 syf.··
2025 2. kitabı
Kitap çok tatlıydı.Genel hatlarıyla bir terapi yolcuğunu anlatıyordu.Okurken hemen her türlü duyguyu hissettim.Karakterimiz büyük aydınlanma yaşadığı için de sevindim açıkçası.Umarım daha fazla kendine acı çektirmez.Ama sakın ha bende bu var ben kesin şu hastalığıa sahibim diyerek kitaptaki psikiyatristin dediklerini uygulamaya çalışmayın.Her bireyin yolculuğu farklı,deneyimleri düşünceleri farklı.
Psikoloji
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorumBaek Sehee · Nova Kitap · 20248,6bin okunma
·
61 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.