İlkinden sonra hemen alıp okumaya başladığım ciddi anlamda sürükleyici ve harika bir kitap. James abimiz çok iyi kullanmış hayal gücünü. Yine ben çok beğendim bu kitabı. Tavsiye ederim. He bu arada kitabı okuduktan sonra tabiki film boş gelecek ve beğenmiyceksiniz. Olsundu, Dylan O'brien için izlenir:)