Bu kitabı beğenmeyenler torpilli olanlar galiba yoksa 10/10 kitap gerçekten!
Biraz iddialı bir kitap ama o kadar da olsun ne de olsa bir pazarlama profesörünün kitabı. Bilimsel verileri hikayeleştirerek anlatıyor. Olaylara mantıklı ve realist yaklaşımıyla insanı düşündüren bir kitap. Çok güzel, beğendim.